Formular returnari
Daca aveţi o problemă cu un produs, care nu a fost rezolvată de catre Departamentul Tehnic sau de Departamentul Vanzări, aţi putea fi capabil de a returna produsul la noi. Primul pas este de a completa acest formular Returnări.
Acest formular trebuie sa fie completat în întregime, si vă vom raspunde prin e-mail în termen de 3 zile lucratoare, cu instructiuni de returnare.
Produsele trebuie sa fie returnate în ambalajul original sau echivalent. Noi nu vom credita produsele care sunt deteriorate din cauza ambalajelor insuficiente. Vă rugăm sa folosiţi o cutie de protectie pentru a preveni deteriorarea în timpul tranzitului. Produsele alimentare si băuturile nu sunt returnabile.
Produsul pe care doriti sa-l faceti retur trebuie sa-l trimiteti la adresa firmei noastre sau la o alta adresa pe care o sa v-o lasam ulterior discutiei.
Metoda de livrare este printr-o firma de curierat, costurile de transport fiind suportate de d-voastra. Coletul trebuie sa fie trimis fara ramburs. Dupa primirea produsului, firma noastra o sa analizeze starea prodului pentru ca nu cumva acesta sa fie afectat (sa aiba daune provocate de client, urme de folosire a produsului, urme de utilizare necorespunzatoare etc) - trebuie sa fie ambalat in cutia originala, apoi o sa va returnam contravaloarea produsului achitat (integral sau partial - in functie de starea produsului) intr-un cont bancar (pe care va rugam sa ni-l lasati aici) sau prin mandat postal la adresa din buletin a clientului initial (adresa pe care trebuie sa ne-o lasati aici) - costurile de expediere bani prin mandat postal vor fi suportate de d-voastra.
Daca doriti alta metoda de returnare a banilor, asteptam propunerea dumneavoastra pe care o vom analiza.
Inainte de a efectua returnarea produsului va rugam sa ne contactati pentru a stabili detaliile necesare expedierii returului.